26 februari, 2012

Projekt: Blåa byxor!

Min kära hälsocoach och vän Louise gav mig ett par blåa byxor, dessa är storlek 38 och nu är mitt mål att komma i dessa.
Får upp dem hyfsat okej i låren men inte alls ihop över höfterna… Så vi får väl se om de är mina höfter som är för stora eller om 8 kg till försvinner (som är mitt mål tills november 2012) och de går då att knäppa i midjan!
projekt blåabyxor
Innermåttet i midjan på byxorna är typ 84-85cm, men jag kan nog få ihop dem på ca 87-88cm. (testade att mäta de ihop knäppta över låren hehe) De är ju mitt mål för november 2012 att ha 88cm i midjan så 2013 då mitt mål är 85cm kanske de sitter snyggt också ;D
Så nu är de bara att köra på med träningen, börja på löpträningen ordentligt till maj inför vårruset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar