09 december, 2010

Veckans shopping och svampbob med vänner.

Klänning till mig, tee till t och ring till mig. Lite julklappar och grejer på ikea. På lördag ska walle få en solbränna. Ni får se bilder på honom en dag då han är nytvättad och fräsch. Sverker har nu lämnat oss för att ta sig uppåt landet igen. Alingsås hamnade han i. Hoppas han trivs. Nu spisar jag juleskum och är lite vemodig inför vårt bicepspass ikväll.

Vi fick ju oss en rejäl genomkörare igår och med träningsvärk redan i armarna körde vi på med massa nya tri-/bicepsövningar som tog ordentligt! Superkul med massa nytt så ikväll ska vi köra hårt med bläckward.

Vi har för övrigt kommit på att vi är svampbob-ligan på gymmet. Jag cindy, den energiske ekorren, Micke, galne svampbob, Patrick, ja såklart är han Patrick sjöstjärna med sina uttryck och markus vart bläckward för hans murmel ibland hihi JU. Jag kallade honom plankton innan med de namnet har andré fått nu. Lillkillen i teamet. (Även om han inte tränar så ofta med oss…)

svampbob_62726980

101209-102036101209-102243101209-102555

Här är min nya fina jul/nyårsklänning. Supernöjd med den. Tidigare år har jag alltid kört med kuvertklänningar som för oss med stora bröst knappt kan andas i. Men den här är skön, snygg och något jag inte själv skulle valt om jag inte sett den på. Såklart den sista, och precis i min storlek. De gillar vi!

Detta köpte jag på h&m för den vetgirige. (dock inte korset, de fick jag av älskling i 21års present)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar