09 december, 2010

Snygga träningskläder = Snyggare träning?.

Jag är lite nörd på nikes träningskläder. Men jag har mer och mer börjat uppskatta better bodies grejer, de är snygga och jag vill ha typ allt. Haha, jag har just nu en sak från deras sortiment och de är mina träningshandskar. Supersköna, och så slipper man ta i alla andras svett hela tiden hehe :P

Och med det att de skulle ge en snyggare träning, jag känner själv att när jag har kläder som sitter på plats och håller sig kvar kan jag ge mer fokus på själva träningen än att behöva rätta till tröjan hela tiden eller dra upp byxan.. Nog för att mina nya nike-capri dry fit är lite dumma på att hålla sig kvar. De har gjort ett nytt resår i årets modell men jag gillar dem ändå!

Här är lite produkter jag har på min önskelista från Better Bodies och Heatgear.

betterbodiesheatgear capri

shortsbb130273-001

De svarta handledsskydden vore skönt att ha i tex bänkpress. Vi ska åka och kolla på lite träningsattiraljer i helgen med nanno, ska kika efter magbälte till m&m och jag får väl se om jag införskaffar sådana handledsskydd. Mina handleder knakar alltid tokigt mycket efter bänkpress och andra övningar med mycket handledsstabilitetsövningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar