08 mars, 2010

Internationella kvinnodagen idag med. JIPPI.
Så kvinnfolk hur firar ni den??

Vart lite ändrade planer ikväll, inget kalas.
Kalasa någon helg framöver.

För övrigt så städade vi vår lägenhet. DE var på tiden må jag säga.
Dammråttorna hade till och med letat sig fram.
Så ja m, vi hade skaffat råttor idag höhö

Nu har jag kikat lite på glamourama, kände att jag var lite seriesugen.
Inatt kommer gossip girl och imorrnnatt kommer 90210 att börja igen!
WOOHOOO Som jag har saknat dem.

Hollywoodfruar ska börja igen, lätt att man ska se dessa hollywood barbies fjolla runt.
Vårig vår har de varit idag, sol och sen SVINKALLT på eftermiddagen som övergick i mulet deluxe. Jag höll seriöst på frysa häcken av mig på vägen hem... SÅ KALLT.
Och på väg in till stan stektes jag nästan som en grillad kyckling på spårvagnen. Hellre det än fryst kyckling :P

Myser nu med s i datasalen ^^ Två soffpotatisar med en varsin dator i famnen. Rätt rolig syn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar