21 maj, 2012

Bodybulider kebby ;D

Har lovat mig själv att nästa sommar ska magrutorna fram, har nu 2 veckor kvar av min 2månaders första “deff” SIC utmaningen. Första gången för mig jag verkligen ger järnet, det har gått lite upp och ner i omgångar men ska satsa järnet nu sista två veckorna! (och såklart fortsätta därefter!)

Tog lite formbilder här ikväll för att rensa tankarna lite inför tentan, mina nya fina badkläder är på. De som jag invigde idag på stekpluggandet ;D

Ryggen har jag mycket kvar att arbeta på, benen och rumpan börjar få den form jag gillar och degmagen försvinner mer och mer. Armarna kan stramas till och likaså lite överallt. Mycket skinn som blir till övers när man går ner mycket i fett. Har ändå förlorat mer än 10% i kroppsfett på min viktnedgång och mer ska de bli!

Kroppskulptering är kul, endorfinerna är härliga och gemenskapen är underbar!

bodybuilderkebecka

Så här ser jag ut nu iaf, såhär såg jag ut för i början av april.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar