10 april, 2012

Min kvällstidning och afroooo.

Sitter och läser dagens blogginlägg från alla bloggar jag följer. Mysigt avslappnande och karln kollar hockeyn! Afron var så sjukt roligt, trots att ena armen inte fick dansa så fick resten av kroppen det! Studsade oss igenom hela passet och 6.40 långa minutersdanser var riktigt kul! Låten har ni här nere som vi körde till som sista dans!

Askul och har redan bokat till nästa vecka ;D Så istället för tre zumba pass i veckan byter jag ut till ett afro också ;D Dans ger sån sjukt bra kondis, speciellt detta afropasset! SHIT vad jag såg ut som en dränkt katt ;D

Dock pallar jag inte duscha, ska ut på PW med rumpnissen och skogis imorrnbitti så känns lite dumt att duscha nu kl 21 och sen kl 7.30 imorrnbitti :P

120410-205619

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar