26 april, 2012

List it.

Jag norpade denna lista från träningsglädje :D

Vad har du druckit idag? Vatten,mjölk, saft och så lite fanta på bk ;)

Vad var det senaste du åt? lövbiffgryta med sallad och andra grönsaker.

Vad tränade du senast? Sparrades på gymmet.

Vad ska du träna nästa gång? Zumba och MAW

Mest underskattade mat? Fiskbullar

Mest överskattade mat? sushi,något jag aldrig gillat haha

Så tycker jag att barn ska äta: Sån mat som vi vuxna äter, men en lite mildare smak.

Min inställning till piller och pulver är att de kan vara okej i viss mån, men bara när det är supernödvändigt. Pulver dricker jag i shakeform som mellis eller snabb delfrukost. Piller använder jag knappt. Hellre vetesäck än piller.

Min respektive tränar Mest på gymmet med styrketräning, cardio.

Sommarträningsplaner: Träna mycket utomhus och bli mer effektiv i min träning.

Sommarplaner för 5 år sedan? Då var jag 18år och skulle ut och flyga i världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar