20 april, 2012

Dag och natt.

Igår studsade jag glatt och idag ligger man som en kolli i sängen. Träningsvärk i röven/ benen från gårdagens rätt intensiva benpass. Ont i rygg och nacke pga av att jag i princip har legat i sängen från kl 22 tills nu och säkert flera timmar till. Cirkus 18h... Tänkte byta upp mig till soffan snart.

Samma sak gäller min kost, den ska jag byta upp från ett knappt glas avslagen cola till a-fil ;)

Jag verkligen avskyr att ha magsjuka, jag vet inte om de är någon riktig flunsa eller om de var några baciller jag träffade på igår...

Efter en utav mina uppstigningar till shjotta så ställde jag mig på vågen gör att se hur mycket vätska jag förlorat och måste ta igen. Från 73,8 igår till 71,5 idag så ca 2,3kg vätska har jag förlorat. Och that sucks.

Förstör ju hela min roliga helg. Spanska aribaaa festen, umgås med vänner, träning, solning, pluggande samt att jag inte får pussa på mina älsklingar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar