11 januari, 2012

Powerkläder.

Blondinbella pratar om sina powersmycken medans jag pratar gärna om powerkläder. Känner jag mig snygg och har sköna kläder på gymmet ger det mig massa power. Den här rosa tröjan skulle jag kunna flytta in i. Så UNDERBART material. Och byxorna var sköna dock lite tunnare än vad jag trodde så de är ju bara en fördel om man ska palla träna i dem hihi. (Blir perfekta för morgondagens yogalates!)

Idag blir de träning i shorts, för sist vart de så varmt på zumban att jag höll på krevera! Så lite showoff av alla mina blåmärken från sparringpasset hahaha sen blir de box direkt efter. Så nu ska jag strax gå! See ya!

120111-180235120111-182258120111-180558

2 kommentarer:

  1. Just det, glömde skriva! Väskan är frång glitter :)

    SvaraRadera
  2. Men heja dig! fyfan vad bra du är :D

    SvaraRadera