19 januari, 2012

Hittat maglås & 77pannor.

Hittade mitt maglås ordentligt idag på yogalatesen, har riktig träningsvärk redan! ASGÖTT!

Ikväll blir de lite extrajobb så nu ska jag häva i mig min frukost och börja råplugga lite!

Här är två bilder med och utan maglås. SICKEN skillnad! (jag drar inte in magen utan bara andas in genom ett sugrör typ. Ungefär som ett norrländskt ja ;D)

Idag stod vågen på 77kg!!! Endast 9 kg kvar till mitt mål för iår!

Konditionen kändes på topp igår när jag först körde zumba 55min, sedan box 60 min och därefter körde 30min ATC (Actic training circle). På ATC körde vi kettlebell, battleropes, trx, magboll, skivstång (endast stång 15kg) med varierande övningar som tex benböj med axelpress. 60 sek på varje station med 15sek vila och byte inräknat i det.

120119-102826120119-102831

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar