26 december, 2010

Söndagsmys.

Här ligger jag alldeles ensam i sängen, precis läst typ 100blogginlägg. Älskling jobbar men när han kommer hem ska jag ha lunchen klar, sen ska vi ta en långpromenad hade vi tänkt. Gymmet stänger så tidigt idag så vi hinner inte med det tillsammans. Det blir nog en skön kväll. Och jag är gladare idag. Igår var jag pmsråtta hela morgonen och en bit in på eftermiddagen. Men efter lite ipren och glatt sällskap så var jag back on track.

ja, och ni som känner mig ser min lathet på bilden. Dvs att inte orka ta bort sminket dagen innan. jag har genom mitt liv nästan alltid sovit med sminket på, kan nog räkna på min ena hand de gånger jag tvättat bort det innan jag hamnade i sängen. Nog för att man ibland vaknar upp som en gothare men äsch då. Man får sig ett skratt varje morgon då ju. hihi.

Brukar ni tvätta bort sminket? Och vad gör ni det med? (jag använder våtservetter, lätt de bästa alltså.)

101226-074303

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar