15 december, 2010

blubbiplupp. (random)

Nu ska jag måla.

Sov som en nattuggla inatt. Dvs typ ingenting. Låg i sängen från klockan 21, somnade vid 00.45 då batteriet på iphonen gick ner på 3%. T vaknade 2.30 (hade somnat i bilen och var hungrig så välling gjordes) nästa gång väcktes vi vid 4.45 av en pigg t. 5.11 trodde jag klockan var typ mitt i natten men det var bara att kliva upp för att klä t och göra frukost. Och 5.45 tassade herrskapet iväg.

Nu sitter jag här 6.37 och är pigg. Eller så pigg man kan vara den här tiden. Känner att nästan 4h powernap igår mellan 13-17 kanske inte var det smartaste. Men vad gör man om man är så trött att ögonen går i kors?

Nu ska jag måla en tavla. Frågan är bara vart den ska kunna torka… Kanske får vänta en vecka med det. jag vill lixom inte ha leksaker i tavlan.

Blått, svart, vitt och så en himmelsk solnedgång. – färg färg färg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar