09 mars, 2010

Imorgon ska jag på öppenpsyk.
jag mår lite dåligt. ELLER?

Nejdå, vi ska bara på studiebesök till psykiatrin i kungälv.
Det ska bli lite kul att göra roadtrip med lilla a4-gruppen.
Lärorikt, en massa frågor som ska ställas som förberedelse till seminarium.

Annars idag har jag haft en skön dag.
Sov länge, men dock inte så djupt.
Jag måste skaffa en mörk jalusi. (Har en vit nu så solen steker på i rummet..)
Det är mycket tankar om framtiden som flurrat runt i min hjärna, men jag har kommit fram till mycket idag. Så det ska bara verkställas imorrn, så jag hoppas allt ter sig som jag vill. För i sådana fall kommer jag vara i norrland v 29-33.

Pratade med min syster och systerdotter i tele idag...
ååh som jag saknar er!
Himla mysigt att pratas vid lite sådär. :D
Kanske ska ta mig en gnällbältes-trip i april, de är också i mitt tankeflurr.

flurr, rätt spännade ord.
jag måste slå upp det.
kolla om det ens finns eller om jag hittat på det.
mc flurry finns ju iaf. Så någon borde ju ha tänkt på de förr. HAHA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar