18 februari, 2010

Godmorgon.
Vaknade upp 10 idag, väckarklockan ringde.
Och jag var extremt trött. Men sov ju några timmar extra till m så det var bara att masa sig upp ur sängen. Har inte hunnit med så mycket än, ska föra över mina vikt/mått till en egen bok nu. Upptäckte idag att sen jag började träna på riktigt och föra dagbok 1juli (utan dieter eller ngt, bara allmänt mer träning) så har jag minskat 7,5cm runt magen. De känns rätt soft, långsam viktnedgång är de bästa. Då håller det sig i längden.

Som ni kanske märker har jag gått och blivit ett litet träningsfreak nu på senaste tiden men det är ju så skönt att träna och känna hur kalorierna bränns iväg. De är en frihetskänsla att känna hur kroppen mår bättre och bättre och därmed orkar mer. Mer styrka, mer uthållighet i spåret.

Imorgon blir spännande, jag längtar en massa.
Nu är det dags för att klä på sig lite och äta frukost.

Peace out lovelis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar