09 mars, 2009


Sitter ute i solen, åt mat här ute,
köttfärssås med sallad och spagetti.
Mattmätt.

Nu försöker jag skriva texter
men allt känns som ordbajs och inget vettigt.
Solen försvinner sakta runt hustaket.
Snart kommer kylan vara tydlig.
Bäst att försöka komma med några vettiga texter nu.
Kanske ett ihopplock av allt? Hm dags att tänka.

Resultatet av tre timmar i solen = fräknar!
jag älskar när man får sina första vårfräknar!
Nu har jag suttit och kollat på en massa skor, har hittat en flertalet.
Men tyvärr laggar internet här på skolan så det går inte att lägga upp dem..


I helgen ska jag och ellen åka in till jönköping om vi hittar ngn bil.
Där ska vi shoppa på second hand och
jag behöver leta/hitta/köpa vårskor.
alla sköna har gått sönder.
och jag kan inte springa runt i pumps på skolan precis.
eller kan kan jag väl,
men det är grus överallt så då kommer klackarna förstöras.

skoekonomin då. nja den är låg. väldigt låg. sponsring tack?
aja, nu ska jag ta och testa att lägga upp skorna igen!

peace out.

2 kommentarer:

  1. Love to the choose in the middle!

    SvaraRadera
  2. mm de är riktigt nice! jag är dock sjukt sugen på stövletterna, men jag har tyvärr inte råd med dem.. XD

    SvaraRadera