04 januari, 2009

Sena nätter.

Populär.
Du är populär.
Jag är populär hos dig.

Nu är det 5e natten jag lägger mig efter två.
De senaste fyra nätterna har jag lagt mig efter tre. Och för 6nätter sen la jag mig runt sex.
Och klev upp halv nio. Så jag har varit fett trött den här veckan.
Men idag sov jag till två. Somnade i soffan vid halv sju så nu är jag pigg.

Ikväll var mina kära vänner ida, linn, julia, hanna och malin här vi myste,
kollade på körslaget och lite annat. Och sundvall blev utslagna ikväll. Suck!
Men vi hade trevligt iaf!
Och det är kallt ute nu för övrigt. drygt Minus 15, v
i hade tänkt åka lite skjärtlapp och pulka men vart inge för kylan,
fast linns mamma sa att de var 24minus i ljustorp.
Men där är de ju rena rama vintern också.
Massa snö.
Massa vackert.
Sköna människor.

Linn tyckte att jag skulle flytta dit Haha! Vore ju rätt nice att bo där med sådant vackert landskap som de är där. Och typ låta sina kottar växa upp i sån soft miljö.

Men jag får se vart jag hamnar i min framtid.
Inte småland iaf.
För långt ifrån alla underbara vänner här uppe i norr.
Jag vill stanna här i norr.
Köra löst med bil.
Skaffa egen lght.
Skaffa en trevlig karl till pojkvän.
Och leva livet.
Älska gud.
De vet du.

Men de är skönt att ha ett år där jag kan få fördjupa mig i bibeln och lära mig massa mer.
Nya erfarenheter. Nya funderingar. Fatta goda beslut. '

Men just nu måste jag sova.
Klockan är halv tre och jag ska till hagakyrkan imorrn.
Så godnatt och hjärtliga kramar kära vänner och andra läsare:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar