05 januari, 2009


En trött becka som åker tåg idag,
höll nästan på att missa tåget för min bror höll på att glömma mig..
Så när jag sprungit upp från bilen till perrongen så rullade tåget precis in för stopp Haha..
Och tack och lov var tåget 1minut sent!

Men annars har de varit en skön dag, sov till halv elva-tolv typ..
Blev väckt några ggr.. Sen kom Emma vid 2tiden vi åt lite mat och fånga upp lite tid som man säger;)

tyvärr hann vi inte träffa eve eller dvd som min mobil vill skriva varje gång;) hon hade plugg för sig så de vart inge där..

Men får se hur kvällen avslutas, en tidig kväll måste det bli.
Jag har vänt på dygnet ngt sjukligt mycket nu.
Det kommer aldrig funka att vara vaken till tre på skolan när jag ska upp till frulle kl 7varje morgon XD

åh måtte dessa veckor gå snabbt.
16v tills jag träffar mina älskade vänner igen. Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar