24 december, 2008


Har precis kollat klart på en film, american dreamz, körde den på väggen med projektor.. Nice! Men nu så här innan jag ska sova, jag brukar alltid läsa bloggar på mobilen innan jag sussar, har jag en konstig känsla över julen.. De är inte alls lika kul som när man var liten.. Jag läste på 3-4 andra bloggar att de känner detsamma. Blir de alltid så här när man blir äldre? Eller är de bara ngt med årets julafton? Paketen har jag klara, men jag skulle så gärna vilja ge dem till ngn som behöver dem ännu mer.. Men iår får de gå till familjen här hemma. Men jag vill så gärna ge till mina syskon på gatan, de hemlösa, de som inget hopp har.. De vill jag ge kärlek. De vill jag älska. Gud lär mig ta hand om dina minsta. Ta hand om hela dagen imorrn, välsigna den och gör den till en munter dag iaf!

1 kommentar:

  1. Du är så omtänksam baby :)
    Hoppas din jul var fin.

    SvaraRadera