14 december, 2008



Denna dag väcktes jag av päronen, skönt att bli väckt av någon annan än väckarklockan. Jag orkade inte kliva upp direkt, men satte igång lite christan kjellvander, och började virka på min blivande mössa? jag får se vad det blir. men det blir fint iaf.
Efter en stunds virkande åt familjen W köttfärsgryta och spagetti med wokis. MUMS!

Mina päron har åkt iväg till kyrkan redan, jag ska snart börja gå ner dit. Invigningen börjar kl 14 idag, jag kanske inte har nämnt det, men min församling här i söderhamn har byggt en ny kyrka som det ska vara invigning på idag. föresten, nu har jag börjat lägga upp mer bilder på FB från skolan. btw bara.


Dags att borsta tänderna och klä på sig, ut i kylan, gå 3km. Skööönt. Var visst -16 grader ute inatt. Gosh jag älskar vintern. det är så vackert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar