26 december, 2008

401.


Hm.. Klockan är 06.36 och jag har precis gått och lagt mig i sängen.. Det gick inte att blogga på datorn så jag hoppas detta funkar:) nu har jag iaf skickat iväg en order på 422bilder som ska framkallas! Fett nice det ska bli hur alla blev, är nog rätt många som kommer se lite roliga ut med tanke på lite kvadratiska format, som jag inte orkade fixa till.. Alltså, itz itz musik.. Det får mig att släppa, tänka på annat, bara vara, hålla mig vaken, falla i sömn.. Som jag är på väldigt god väg att göra nu! Så kärlek åt er kära vänner och läsare<3 hoppas era juldagar har varit till belåtenhet!

4 kommentarer:

  1. Det ska bli så kul att se dig i det mörka svallet! Har ju bara sett dig som blond nu i alla år :)

    SvaraRadera
  2. heheh jao.. fast jag funderar seriöst på göra lite blonda slingor. det är ju fett jobbigt med utväxt ;P

    SvaraRadera
  3. Haha välkommen till min värld ;P

    SvaraRadera
  4. hahah jag förstår nu att det är en hemsk värld. jag har levt utanför den (typ) i 4år.. sen sist jag var brunett ^^ hahaha

    SvaraRadera