01 april, 2012

Inget aprilskämt!?

Har en vecka kvar på min 7 veckor långa fasta från koffein, det har gått riktigt bra. Har bara luktat lite på burkar för att känna den ljuvliga doften. Men inte druckit en zipp koffein, varken cola, troca, red bull, celcius eller ngn annan koffeinhaltig dryck.

Men nu tänkte jag ta det ett steg längre, koffein har varit en stor last för mig. Men jag är lika trött utan som med så det är sömnen jag får bättra på istället!

Iaf steget längre är att vara utan min ALLRA STÖRSTA LAST, Chips… I en HEL månad…

Så from 1april tom 1maj ska det vara chipsfria dagar. (Smygstartar nog redan dagarna innan om jag lyckas..)

Hänger ni på? En månad utan chips klarar vi, de är ju bara 4 veckor alltså bara 30dagar!

inga chips kryss

Här är mina favoriter ett kryssformat tecken som i stopp, nej tack, jag vill inte ha, jag ska inte tänka på chips, jag ska definitivt inte äta dem.

Får se hur min kropp kommer må nu med en månad utan chips ;D

Bilderna är hämtade från Estrella.se, Olw.se samt pringles.se

6 kommentarer:

  1. Ska jag ta godis och choklad då eller? :P

    SvaraRadera
  2. Lycka till! Jag tror du fixar det lätt :D

    SvaraRadera
  3. Jag älskar också chips men har inte ätit någon gotta på snart 3 veckor,, bortsett från en ruta mörk choklad på helgen och det går faktiskt bra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Duktig du är! Man får faktist unna sig lite ibland, det är man guld värd! Men inte varje dag de mår varken kropp eller tänder bra av!

      Radera