22 mars, 2012

Godmorgon.

Vaknade för en stund sen av en kille som ropade klar. Dock fattade jag inte på en gång, för pottan var tom. Men den lilla stora killen hade knäppt upp sin pyjamas, slängt nattblöjan och tagit fram lilla pallen och satt sig på stortoan.

Man blir ju så stolt efter allt slit med pottträningen att den har gett verkan!

Vi har ju hållt på intensivt de senaste två månaderna och de lönade sig!

Nu sitter lillen och asgarvar till lilo och stich filmen. Jag försöker vakna till liv, min kropp är så vidrigt trött från gårdagens träning!

Jag ställde in yogalatesen och bestämde mig för en löptur istället! Ska springa efter vi tvättat klart idag :)

Annars så blir de en rätt lugn dag, imorgon blir de Malmö motormässa och träffa blixten mc Queen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar