18 mars, 2012

ben - rygg - mage.

Nu har jag kört 1h gym såhär på söndagsmorgonen ;D Jag klev upp lite efter elva och drog till gymmet för att rensa skallen lite.

Körde 10min uppvärming på crosstrainer (hejdå 150kcal) sedan körde jag marklyft, good mornings, benböj, rygglyft, lite övre och undre ryggövningar i “karusellen” samt några magövningar med trx och boll.

Såklart testade jag utmaningsövningen också, orkade knappt tre sååå trött i axlarna från igår!

Lägger upp lite statusbilder på ett av mina mål, en fastare röv och ben ;D De börjar ta sig, lite kul för flera stycken som på senaste tiden kommenterat att mina lår börjar bli riktigt muskulösa.

Det suger jag åt mig som en liten svamp för jag äääälskar verkligen att träna ben!

120318-134047120318-134209120318-134620

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar