12 januari, 2011

orange-power #2.

Ja, mitt hår gick väl åt det hållet, var rätt väntat eftersom jag haft en ganska kall ton i håret och lägger man i en varm ton så blir det lätt orange-aktigt. Men det får bli några till blekningar så är vi off rekord med orange. Dock börjar minnet av galet slitet hår påminnas nu när jag blekte det.

Torrt som fnöske. Gjorde 3 efterbehandlingar och sen en “stay in” efter jag kom ur duschen. Tog trippelt så mycket som jag vanligtvis brukar ta. Vi får hoppas på det bästa. Nu ska jag klä mig, diska berget i köket. SUCK. Som jag längtar efter diskmaskin. Efter 17 ska jag typ kuta ner till 7elv. och hämta paketet! Och testa allt, hoppas de sitter som de ska.

image

Jag och pippi är rätt lika nu. Eller okej, där tog jag i men nästan.

ÖHM okej.. jag sökte på gult hår på google och fick fram en kvinnlig Justin Bieber???

image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar