17 januari, 2011

Jobbigt att jobba?

Jobbet gick bra, fick tom skjuts hem. Soft. Hemma, ringde folk och gjorde tacos och fick paltkoma. Slocknade 1h snooza i 45min.. haha nu är de bara att vänja sig att jobba och inte bara driva runt på dagarna. För jag har fått ett schema för en månad framöver nu så det känns underbart!

Nu ska jag röja i kaoset  här hemma, tvätten hänger på tork här sen igår. (torktumlaren i vår tvättstuga fungerar fortfarande inte, inte funkat ordentligt på flera månader och denna gång hade vi mkt tvätt sååå vi fick ha lägenheten som torkskåp). Jag måste dra igång lite peppmusik, för jag är typ i dvala efter jag sov. Ska ju träna om några timmar också, så då kan de vara bra att vara lite pigg.

110117-162404

Ja ni ser ju hur tvätten hänger och ja mina ögonlock också ^^

Peace out.

2 kommentarer:

  1. Haha där ser man! Tur att vi hann med lite tacos då :) och du hann med det igår också ser jag!

    SvaraRadera
  2. härligt med provjobb, vart jobbas det?

    SvaraRadera