21 december, 2010

snaaark.

Efter att ha varit extremt trött i flera dagar. Vi somnade nästan i soffan igår vid halv elva.. Kröp till kojs direkt då och slocknade direkt också. Upp vid 5.30 bredde mackor och tog fram allt älskling skulle ha med sig. Jag gillar att vara lite hemmafru ju så det är inget jag klagar på att kliva upp tidigt på morgonen för att få umgås lite extra med sin älskling. Iaf efter han åkt till jobbet så slocknade jag igen. Ställde alarm på 10. Vaknade av att jag låg och pratade telefon i sömnen. (för typ hundraelfte gången) Upptäckte detta och kollade på klockan. 11.25. DOH.

Men det var skönt att sova ut. Det behöver man. Och nu funderar jag på vad man skulle göra för julegodis. Knäck ska jag göra iaf, köpte sirap för flera veckor sen. Funderar nästan på att göra dem i aluminiumformar så man slipper äta pappret som alltid fastnar annars. 

Ni vet sådana här formar man använder till ischoklad. Det kanske man skulle testa att göra också.. ?

image

Denna bild är från leila på tv4.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar