12 december, 2010

släktmiddag och lördagsmys.

Igår hade vi en riktigt trevlig kväll då m&e plus m&j var här, vi kollade på narnia, spelade tekken 6. Jag dog mest men de andra var bra. Jag fick typ 2 k.o. ^^  Sjukt trevligt iaf.

Idag ska vi på släktmiddag, min första största på mickes sida. Jag släpade ju med honom till min stora släktträff redan efter vi varit ihop i tre månader och nu har vi varit förlovade över i två månader så då är det ju rätt lugnt. jag har ju träffat de flesta av dem innan, men det är alltid lite pirrigt innan.

Och en annan sak. Jag tänkte ha min röda, egensydda kjol idag. Men den var lite skrynklig, så jag skulle stryka den, men den blev typ GRÅ! HJÄLP. fattar nada vad som hände. Så nu sitter jag här med tröja och strumpbyxor och vet inte riktigt alls vad jag ska ha på mig. Lite frukost i magen ska jag nog ha iaf.

Igår fick jag de handledskydden från better bodies, de svarta. (tack nanno) De var skönt att ha dem på träningen igår också, vi körde ett bröst, triceps och axel-pass. Dock hade jag ätit på tok för lite och energin räckte inte alls till. Men väl hemma gjorde jag lite laxfileér  med curry/senapssås och pasta. Swousch sa blodsockret och hela lägenheten blev städad. ^^

101212-112959

Nu ska jag gå och fixa håret, sminka mig och göra mig lite mer redo… :P

1 kommentar:

  1. Va fiiin du är Rebecka :) och va coolt att du är förlova :D nu jäklar rejsar du före oss andra haha ;D hoppas allt är bra med dig

    SvaraRadera