16 december, 2010

Lång dag…

Ja det har det verkligen eftersom jag varit vaken sen 4.15… Sen folkuni mellan 9-12 därefter gjorde jag lunch, kebab och ris! Vi gjorde vårt pepparkakshus, men kristyren tog slut så ni får se det när det är helt klart! Därefter kunde jag inte hålla mig med att inte öppna mitt paket älskling hade till mig. TITTAAAA så fint halsband jag fick av honom, så gulligt! Kenzas fina smycken är “silver” värda.

101216-224436

Sen vidare idag har jag pysslat på sen klockan 15 tills typ nyss med mina fotoalbum. Ett flikalbum där jag var illa tvungen att klippa till varenda bild för att få dem att passa. Men nu sitter sen vår 2009 och vår 2010 däri iaf. Tyvärr har jag inte kvar bilderna mellan nyår och typ april eftersom min hårddisk kraschade. Både rent fysiskt och innehållsmässigt… men de finns ju facebook! Tur att man är lite nörd och lägger upp en massa där ibland alltså. De är jag VÄLDIGT glad för nu.

Nu är jag tröttare än tröttast så nu ska jag sova. Ska upp relativt tidigt imorrn också, kl 8.00 börjar vår härliga tvätt-tid. Ber en extra bön att torktumlaren fungerar som den ska denna gång…

Hoppas ni har haft en bra dag!

Puss godnatt raringar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar