15 december, 2010

Don´t worry, be happy.

Det stora röda paketet fick jag öppna idag, och jag är alldeles för ivrig för att inte visa er! Jag har kollat på julkrubbor överallt och längtat efter det. För mig är det så jul det kan bli, när mamsen och jag tar fram julkrubban i hälsingland ja då är det jul. Men nu har jag en helt egen till vår familj här hemma i skåne.

SÅ FIN! Du är bäst älskling. De andra paketet som ni ser på bilden här ska jag inte öppna förens julafton. Jag är redan sugen på öppnat, men tålamod är en dygd att sträva efter. Och det där jättestora paketet är en julklapp till älskling (och till walle)… Kommer ni på vad det kan vara?

Nere på stan hittade jag bara ett av mina tre planerade köp. Får leta efter de andra någon annanstans.

_MG_5546_MG_5528_MG_5551_MG_5541

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar