07 mars, 2010

You spin me right round....

Godkväll kära vänner!

Det har visst blivit en ny vana nu att köra på ca ett inlägg om dagen är bra för magen? Hm. Jo tycks har blivit lite mindre nu. Men nu ska ni få höra gott folk vad kebby har haft för sig idag.

Först vaknade hon, åt frukost med de två jäntorna på bilden nedan. LÅNG frukost. Jobbigt mätt. Men ändå härligt att grunda dagen så bra med en rejäl frukost. (oj, säger jag verkligen det... otroligt för 3år sen hade jag skrattat åt mig själv om ngn sa att om tre år kommer du älska att äta frukost...) Efter den rejäla frukosten och trevliga telefonsamtal med min mickey så åkte vi tre till gbg-kyrkan. Det var en pastor från smyrna international church som var där och talade om tillbedjan. Mkt bra!

Hem igen, laga mat, vinka av malin som åkte hem igen till smålandsskogarna.
Småvila lite, smsbombning med linnis seeeeen vart de dags för veckans sista träning! Spinning! Gosse min låda var roligt de var! Jobbigt på ett fruktansvärt skönt sätt!

Sen var jag och sara så ofrächa att vi åkte och handlade direkt efter träningen och vi duschade inte där så att säga... HAHA sjukt ofrächa men glada så handlade vi och sen gjorde jag lite korv med bröd och pratade med älskling <3 Samt bokade biljetter till hbg i helgen. Helt underbart att om 5dagar får jag kramas med min oh likey likey my mickey mickey :P



Nuuuu är mina ögon såååå trötta. svider av trötthet. Så ska slänga av mig den fuktiga handduken vid mitt hår och krypa ner till kojs.


Ps I love You.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar