05 mars, 2010

Tidig morgon, sa godmorgon till väckarklockan i tro om att de var m som ringde. Men dock upptäckte jag att ingen svarade på andra sidan luren. SÅ jag somnade om och vaknade 10min senare av att m ringde och sa godmorgon. MYCKET BÄTTRE, väckarklockor är inte så roliga att prata med. Sådär stela och opersonliga.

Rise and shine, solsolsol, frukost med mysmusik, till skolan - åka spårvagnar, föreläsning om en forskningsavhandling om äldrevården, becka trött, becka drack red bull, becka somna.

Sen drog jag, g, s ner till sprängis, vi pratade härliga kärlekshistorier och vart allmänt glada och tinade upp ordentligt från den iskalla kylan ute. Solen värmde dock gott och härligt från den blåa himmelen med små lätta moln.

Sen var de dags för en sista lektion, a4 gruppmöte. Sen heeeem igen.
In på h&m såklart, för att leta cykelbyxor som aldrig kommer in.
Så jag köpte en skinnpaj där för en billig penning. Min har pajjat så in i bomben så det var dags för en ny.


ÅH jag har världens bästa älskling för övrigt. Han är bäst. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar