01 mars, 2010

mars.

Ja nu är vi inne i tredje månaden på detta år, skönt.
Då vet man att våren och sommaren inte är långt borta.

Idag har jag haft en lugn dag, myst med eve.
Skapat en del alster. De behövde jag göra.
Få utlopp för kreativitet. Det blir inte mycket
av den sorten när man studerar till socionom.

Så jag måtte ta upp de lite oftare.
Vart tre alster iaf så lite kom ut.

Annars så har jag mest tagit de lugnt, spenderat tid i tele.
Kollade på sunny bla bla ngt.. minns inte vad den hette men iaf en turnéfilm med massa standup komiker. Inte sådär jättekul, så jag somnade i slutet.. Men de berodde nog mest på att jag hade sån fruktansvärd paltkoma efter maten jag lagade. Kebabkött, ris och bea. MUMS!

Efter den välbehövliga powernapen for jag in till stan, mötte upp sara. Jag hittade ett tro, hopp och kärleksarmband på gina som jag köpte. Superfint. Men nu måste jag sätta ngt slags köpstopp för mig själv. Kanske lite nordstan-fasta? :P HAHA

Underbaraste kommer hem till mig imorgonkväll också, så otroligt skönt. Jag är så tacksam för att jag har hittat en sån underbar person som dig m. Du är mitt hjärtegos!


Nu har jag läst igenom vårt grupparbete och den delen jag blivit tilldelad inför redovisningen imorgon och om och om och om igen. Men nu är det dags att sova. Och de kommer nog ske något historiskt ikväll. JAG lägger mig före sara! BALLT.


Godnatt älskade vänner <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar