01 mars, 2010

Long time no see...

Ja long time no see här på bloggen..
Men nu är jag tillbaka i götet igen, haft några helt underbara dagar i hbg. Hos m har vi myst, umgåtts med hans familj, shoppat lite, kollat på bilar och haft de så skönt.

Åkte direkt till kba från hbg igår, var på lovsångsseminarium med Mattias martinsson. Mycket bra och senare på kvällen var de även en riktigt bra gtj där i kyrkan i kba.
Efter det åkte jag, sara och hennes päron till mcd för lite middag, ojoj vad låga vi var men sen åkte blodsockret upp igen och vi fick ny kraft för storhandlingen som gjordes på maxi. Så nice att åka till ngt större ställe än typ ica supermarket eller lidl. ^^

Väl hemma placerade jag mig i sängen, pratade med m tills jag somnade vid 23.07 ^^ Jo jag kan precisera det så på grund av att elinis och jag smsa då, jag skickade ett vid 23.07, hon svarade 23.08 men då hade jag somnat så de såg jag imorse hahah!

På onsdag då kommer E-K till gbg, de ska bli ruskigt kul har inte träffat henne på sååååå länge. Riktigt nice att få träffa henne och prata lite!

Imorgon har vi redovisning av grupparbetet, känns rätt nervöst eftersom jag känner att jag inte har världens koll på allt vi skrivit. Jag får väl sätta mig och läsa igenom det några gånger idag så kanske de klarnar.

Otroligt, på ca 1månad har min totala samtalstid ökat med 80h HAHAH märks att man har halebop med både pojkvän, vänner och familjen. OH YEAH! Men de är m det har ökat mest med hihi.. <3 mitt hjärtegull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar