20 mars, 2010

God förmiddag!

Hej hallå kära vänner!
Har precis vaknat upp efter en liten powernap, vi vaknade tidigt idag så redan vid 7 var vi uppe idag och frukost dryga timman senare.. :) Riktigt nice. Idag ligger tentan lite på is, man kan ju behöva vila lite från den också. Dock har jag en hel del kvar att skriva men de går bra, har mkt i hjärnan som måste sorteras lite bara.

Nu är m ute och plitar med e30n så jag softar lite här inne med datorn hehe.. Vid ett ska vi åka in till stan och jag ska träna med en personlig tränare på mickes gym. Ska bli spännade, hoppas han inte gör allt för mkt baksida lår och triceps för där har jag träningsvärk sen i torsdags då vi var på gymmet och körde slut på oss.

Imorrn ska jag åka lite lastbil med m och sen fara hem till götet igen.
Blev en långvecka här nere, riktigt riktigt skönt.
Inte så sugen på att åka hem om jag säger så.... XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar