18 februari, 2010

Nu har jag precis bläddrat igenom drygt 570 blogginlägg på bloglovin... Som en tidning du bläddrar snabbt förbi. Bloglovin har inte funkat för mig på en hel vecka men idag fick den ett ryck att fungera. Och då fanns det 500+ inlägg att kolla. Och jag har svårt att trycka på knappen visa alla som sedda. Så såklart går jag igenom alla. Men läste inte så himla noga. Men nu kommer jag läsa mer noggrant. Nu när det bara blir kanske 70inlägg om dagen.

Lite mer rimligt.

filmen vi såg, den var sååå mysig och fin. (okej jag somnade under den och missade typ mitten men början och slutet var jättefint.)
MW ringde och la världens skönaste kommentar "hur tar man ett snyggt kort på sin foooot?" Sötnosa!
Finaste smsen också från en fin person.


Om allt går som planerat kommer jag ha en helt underbar helg.
De bådar gott.
m och m kommer.
Söndag helt fri.

Nja jag kommer nog vara med snoken i boken. Litt. semi på tisdag. Men jag är ju helledig för läsning imorrn så sitter jag inte med luren klistrad så kommer jag ha snoken i boken (läs böckerna) då med. Etik ska det läsas om. Och välfärd. tror jag...


Idag hade vi grupparbete, fick nerplitat en del grejer men vi svävade iväg i annat som det lätt blir när man inte är totalt fokuserade. Men bättre än inget. KBT för nästan hela slanten iaf.
Efter detta åkte jag till ikea, blev förvirrad till tusen av 5olika samtal som i det sista ledde till så som det var från början och då vart jag så otroligt glad och lycklig. Väntan är snart över.
Inhandlade lite lådor, blomma, duk och gröna ljus som ni såg på bilden. Allt detta för typ 200kr så jag vart väldigt nöjd. Skönt med förvaringslådor = gömma undan allt junk. HAHA

23.29.. det kanske är fin tid att sova?
Och vara härligt utvilad till imorgon.. hihi.
Ja jag ska ta mig in till mitt vita skepp.

PUSS och sleep tight underbaringar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar