15 februari, 2009

Time to sleep 00.53


Helt underbar dag idag inte bara för att de var en tribut till kärleken idag utan för allt klaffa och kändes makalöst härligt. Dagen började med att jag vaknade tidigt och låg och drömde mig bort och kollade på fb.. Frukost plus ga sedan promenad till kyrkan med signe, vi möttes av pelle som hjälpte oss att hitta lite färgat papper att pynta vår lght, de vart kanske lite mycket Haha! Mer än vad jag hade tänkt iaf Hehe! Vi åt lunch svingoda pajer hemma hos Karro och hennes familj. Hem en kort sväng, sen drog jag, björn & signe på innebandy. Sjukt skönt att springa av sig lite, lite tuffare spel idag och de gillar jag! Vi spela tills kvarti fem, jag rusa hem, gjorde lite magövningar, hoppa in i duschen sen var de fullt ös med att fixa inför vår fest ikväll! Som vart riktigt mysig, vi åt grekisk sallad, kollade på a walk to remember, sköna samtal och en massa skratt! 14härliga kom till vår lilla lght med glädje i sinnet! Men nu är ljuset släckt och de är verkligen dags att sova! Imorrn blir det gudstjänst i örta-kyrkan kl 11 be there! Tack för allt idag vänner me störst tack till gud som skapade en sådan vacker dag! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar