01 februari, 2009

Syjuntabecka..


Nu är jag klar med min virkade sjal,
och har börjat sticka en mössa,
lärde mig aviga idag så de flyter på,
plus att jag kom på ett nytt mönster
med virkning som vart snyggt så det blev ett armband också!
Mönstert ser ut att vara lite som rosor..

Imorrn ska vi köpa mer garn jag har bara 2 och ett halvt garn kvar av de 6jag köpte i Gbg.. Jag ska in till Aneby med ellen och Tove efter skolan och leta billigt garn!

Hm ikväll känns det som en riktig responderkväll.
Jag vill mysa.
Fast jag och en drös till mysiga brudar har precis kollat på en film.
Första på hela helgen för mig. Förra helgen såg jag typ överdrivet många.
Kanske runt 8-10st. Men jag orkade inte vara social.
Haha! Nu ska jag lyssna vidare på grunge och sticka vidare..
Det är väldigt mysigt när ni kommenterar vänner.
Det gör mig alldeles glad i hjärtat.
Jag är typ seg på svara, eftersom då måste jag vara vid en dator.
Men fortsätt ändå.
Jag tycker så mycket om er.
Jag saknar er så.
Det gör ont i hjärtat när nära vänner är så långt<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar