29 januari, 2009


Nu har jag änteligen fått äta mat från donken! Som jag längtat!
En hel månad utan är hädelse! Bk släng dig i väggen;)
anledningen att vi åt på donken i falköping var att vi är på väg ner till smögen just nu!
Vi ska hälsa på vara sk tokar, förkortningen på team och kamratstödjare som vi ber för på våran basgrupp..
Så imorrn ska vi på skolan i kungshamn sen usam på smögen:)
På lördag ska vi fara in till Gbg, jag muta emmanuel med lite bk så ville han åka och johanna ska planera bröllop och ellen lämnar vi av i vänersborg idag och hampe hänger med hela vägen!
Vi hade life languages-profilsförklaringar idag, så vi har snackat responders, contemplators och movers och massa andra typer av kommunikationer:)
riktigt intressant med lite beteendevetskap!

Nu ska jag se om täckningen här i skogen i västra götaland räcker till för mig;)
so long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar