12 januari, 2009


Burr, va det blåser.. Men det här var en mycket välbehövlig prommis..
Skönt att lyssna på bra musik och rensa tankarna lite,
om typ 2h har jag ensemble det är de som är på schemat idag om jag inte vill lyssna på bibelklassens redovisningar av deras fördjupningsarbeten..
Jag lyssna två lektioner imorse såde får räcka för min del:)
nu ska jag mysa på mitt rum och värma upp mig lite!

update 20:15
Det vart inte så mycket mys, utan mer städning, städade hela häktet och vårat rum så det blev riktigt mysigt fint! Nu ikväll var vi ett gäng ute och gick, riktigt skönt med en till prommis med goda vänners sällskap.
Bra samtal om Gud, funderingar och tankar om livet.
Jag har haft mycket sånt snack tidigare idag med bla signe och rebecka.. Nu funderar jag på om jag ska g och käka lite morötter, nea handlade lite frukt och grönt åt mig så nu kan jag få i mig lite mer mellanmål och inte sukta efter chips & godis lika mycket hahah..

SO LONG folks! Guds frid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar