17 januari, 2009

425.

Helg, ja det är sjukt skönt, jag låg i sängen och myste från kl 10 då jag vaknade tills runt ett, under den tiden virkade jag ett fodral till min mp3, läste cosmo, smsa med linn och bara softade.
När jag klev upp färgade jag håret ännu blondare, som sagt så är det nog ungefär en blekning till sen har jag helblondt igen. Ska bli så skönt att få bort den morotsaktiga färgen.
Vid 15.15 började jag laga mat till mig och nea. reslutatet av det ser ni nedan, sjukligt gott blev det! Massa grönsaker så det var ruskigt nice!

Efter det började frisörandet, jag klippte matildas lugg, klippte page på lockiga frida, rakade markus på sidorna och toppa och tillslut klippte jag upp kristins hår. Typ tre timmar klipptid.
Det gav ont i ryggen och fossingarna. jag vet iaf att jag inte ska bli frisör på heltid, men det är kul att göra lite såhär på fritiden.. men kanske man skulle börja ta lite betalt ^^ Jag har klippt 12pers i klassen nu... en 50-100spänn per kotte hade man ju inte varit omöjlig på :P men men..

haha nea sitter och snyftar en massa till csi...
"men det är ju romantiskt ju" - säger hon till sitt försvar ;)


jag borde egentligen sätta mig och skriva min predikan inför tisdag men jag orkar verkligen inte.
Jag har ingen aning om hur jag ska lägga upp det. Har tänkt ngt om nåden eller hjärtat. Men jag vet inte... opepp. men det blir bra när jag väl gör det.

Sååå djuriska störigt, min ena hörlur till mp3n, som för övrigt är min mors har nu dött. Efter typ över ett halvårs användande.. Började använda den i somras typ. Så de har ju hållt sig otroligt bra tills nu då. Såå jag får väl köpa nya eller ta de andra jag har lånat ut ist.

och nu kom helmer in, hon blir nästan dödad av en dator. spector. lord av light, vitaktig. manastil ^ ^ som ni förstår sitter hon och spelar dota hahah..

Men nu ska vi ta och kolla på 18 year old virgin hahah den verkar vara sjukt dålig. Precis i min smak dvs! haha highschoolmovie på hög nivå!


puss.

ps. jag saknar er vänner. ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar