08 januari, 2009

23.42


Hm jag borde egentligen sovit för typ 2h sen.. Men jag vart så pysselsugen så jag satte upp en drös bilder, här är några av dem. To bad dock att tejp och vävtapeter inte går så bra ihop en bild for ner medans jag gick på toa. Så jag får ta mig in till Aneby ngn dag och köpa klisterkludd :) men nu ska jag ge sömnen ett försök, har typ somnat hela dagen på lektionerna men de var dock värre igår, jag kunde inte hålla mig vaken.. 3hs sömn på tåg är inte de bästa.. Jag höll på tippa av stolen tom Haha XD åh det var så nice idag, vi spelade innebandy! Sjukt kul, jag har inte tränat det sen typ i november så de var riktigt efterlängtat! Godnatt kära läsare.. Vad händer i helgen då?

2 kommentarer:

  1. Jag och Helene ska äta gomat idag! längtar redan. Sen ska jag iväg och jobba och titta lägenheter, vad ska du göra sötnos?

    SvaraRadera
  2. Jadu, i helgen så är så att lilla Julia ska in till stora stan och fika med en kompis :) Sen så är det ganska lugnt resten skulle jag tro.

    Det var förresten ett tag sen jag skrev här kom jag på nu... eller väldigt längesen kanske är mer rätt ord ;)

    SvaraRadera